window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-7077365-3');


Provenit din Japonia, unde a debutat gazduind competiția între tuneri recunoscuți (precum HKS, TOP SECRET, AMUSE, SPOON), formatul Time Attack a devenit una dintre cele mai captivante ramuri ale motorsportului actual. Fie că vorbim despre concurenți amatori sau profesioniști, cu masini sport sau automobile de competiție, recordul turei de circuit îi atrage deopotrivă pe toți pasionații aflați în căutarea unei noi provocări.

Fondată în 2015, seria ROTAC (Romanian Time Attack Challenge) este un campionat de Time Attack adresat tuturor celor care doresc să își depășească limitele, într-un cadru competitiv și sigur.
2 curse in aceeasi zi, fiecare pentru 1 "best time" (3 curse in 2 zile, pentru clasele ROTAC PRO).

În timp ce concurenții claselor ROTAC vor avea la dispoziție o cursă a 4 sesiuni de 15 minute și o cursă SUPERLAP™ pe parcursul unei singure zile de concurs, concurenții claselor ROTAC PRO vor avea la dispoziție și cea de-a treia cursă, 2 sesiuni de 20 minute, pe parcursul celei de-a doua zile de concurs.

SISTEMUL DE CLASIFICARE

Clasele de concurs sunt stabilite pe baza raportului greutate / putere, ținând cont de asemenea de îmbunătățirile de performanță ale automobilelor înscrise.
Pentru informații detaliate, consultă Capitolul 12 al Regulamentului ROTAC.

Putere motor (HP)

Greutate (KG)

Cilindree (cm³)


Dimensiuni anvelope față


Dimensiuni anvelope spate



Ce tip de anvelope folosești?

Street
Semislick
Slick



Ce tip de suspensie ai?       

Stock, fixă
Sport, fixă
Reglabilă, coilover
Profesională


Ce nivel de Aero are mașina ta?       

Fără Aero
Nivel 1
Nivel 2
Nivel E


Ce fel de tracțiune are mașina ta?

Față (FWD)
Spate (RWD)
Integrală (AWD/4WD)


Ai redus greutatea mașinii?       

Nu
Doar interior
Caroserie


Motorul este supraalimentat?

Nu
Da


Mașina este prevăzută cu o cutie de viteze secvențială sau DCT (non-OE)?

Nu
Da


Mașina are rollcage?

Nu
4 puncte
6 sau mai multe puncte


Mașina se califică drept un 'Supercar'?       

Nu
Da


Mașina are omologare FIA GT3 sau GT4?

Nu
Da


Este un prototip 'open top'?

Nu
Da


Ar trece o inspecție tehnică periodică (ITP) efectuată de către R.A.R.?       

Nu
Da


Pilotul are vârsta de minim 18 ani?

Nu
Da



Pe baza datelor introduse, mașina nu poate fi înscrisă în nicio clasă ROTAC sau ROTAC PRO.
Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi staff-ul ROTAC la: +40.756.800.660

Pe baza datelor introduse, mașina este eligibilă pentru clasa:

Pe baza datelor introduse, mașina este eligibilă pentru două clase.
Te rugăm să optezi pentru înscrierea la una din cele două clase, sau la ambele.



Dorești să te înscrii la ROTAC cu această mașină?





Tipuri de suspensie



Sport, fixă

Suspensie sport, non-OE, non-ajustabilă (inălțime, duritate) sau arcuri sport
sau sistem de reglare electronică a modului de rulare (”sport”/”race”) echipat OEM



Regalbilă, coilover

Suspensie reglabilă, coilover (rulment de sarcină reglabil (unghi cadere/fugă)
și/sau înaltime reglabilă, și/sau duritate reglabilă*
*se calculează o singură dată, chiar dacă mai multe reglaje din această categorie sunt disponibile



Profesională

Toate tipurile de suspensie reglabilă profesionale, pe 2-3-4 căi și/sau echipate cu rezervor extern





Reducerea greutății



Doar interior

Orice elemente de interior înlăturate, precum fețe de uși, tablou de bord, scaun pasager, bancheta etc.
La clasa STREET este permisă reducerea greutății la interior doar daca este montat și un rollcage.
Reducerea greutății la interior este permisă la toate celelalte clase.



Caroserie

Orice elemente de caroserie înlocuite cu unele din materiale compozite, precum fibră de carbon sau de sticlă, plastic etc.
Exemple: capote, aripi, uși realizate din astfel de materiale, geamuri din policarbonat.





Supercars



Clasa destinată tuturor automobilelor incluse în lista cunoscută internațional ca 'supercaruri', care au puteri standard mai mari de 400cp.





Trecerea inspecției tehnice R.A.R.



Bifează această opțiune dacă mașina îndeplinește toate cerințele pentru a trece o inspecție tehnică periodică (ITP) efectuată de către R.A.R.
Catalizatoarele aftermarket/sport sau înlăturate complet sunt considerate a trece ITP.









Street

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Mazda MX-5
  • Toyota GT86
  • BMW 328i
  • Suzuki Swift Sport
  • Citroen C4 VTS
  • Peugeot 207 RC

Tuned

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Honda Civic Type R FN2
  • Renault Megane RS
  • VW Golf GTI
  • BMW 228i
  • Mitsubishi Lancer Evo X
  • Renault Clio RS 197

Super Sport

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Alfa Romeo 4C
  • Porsche Cayman S
  • Subaru Impreza WRX STi
  • VW Golf R (tuned)
  • Mercedes Benz A45 AMG
  • BMW M140i

Race

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Mercedes Benz C63 AMG
  • Seat Leon Cupra R (tuned)
  • Porsche Cayman GT4
  • Lotus Elise
  • BMW M3, M4
  • Porsche 911 Carerra S

Race+

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Porsche 911 Turbo S
  • Nissan GTR R35
  • Mercedes Benz AMG GTR
  • Cadillac CTS-V
  • Audi R8 V10 Plus
  • Porsche 911 GT3

Unlimited

Adversari posibili

  • Adversari posibili

  • Radical RXC V8
  • Ferarri 458 Challenge
  • McLaren 650S
  • BMW M3 Supercharged
  • Mitsubishi EVO IX RaceCar
  • Radical SR3 RS